Äntligen uppdatering här

Ber om ursäkt att jag är sen på uppdatering. 
Tindra har fått fyra valpar födda i onsdags. 2 vita hanar 1 grå hane och en grå tik. Den grå hanen var väldigt medtagen när han föddes efter en lång förlossning.  Han var sist ut och hade fått vänta ett tag. Han ville liksom inte komma igen. Vi har stödmatat dygnet runt men han gick knappt upp nånting. Tindra här jobbat med honom och piffat på honom till att äta. Eftersom jag litar på Tindra till 100 % blev jag väldigt orolig när hon började stöta bort honom. Jag förstod att hon kände nåt va riktigt fel. Inatt blev han väldigt dålig så nu har han fått somna in. Nåt va fel ingen vet vad. Nu ska bi försöka njuta av dom andra små tjockisarna dom är helt underbara ivalplådan. Här kommer lite bilder på dom. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0